buscar
Cierra el buscador
Cierra el buscador

Sant Antoni de Padua

La festa de Sant Antoni de Pàdua se celebra el cap de setmana posterior al 13 de juny i és coneguda com la festa del carrer de la Ceba. Inclou cercaviles amb el "Tio de la Ceba", música, jocs, sopar popular i missa de campanya abans de retornar la imatge del sant a l'església.

Esta festa se celebra el cap de setmana posterior al dia 13 de juny, dia de la festivitat de Sant Antoni de Pàdua, i és organitzada pel barri que compren els carrers actuals de Ramón i Cajal, de Santa Teresa, de Sant Francesc d’Assís, d’Oliva, del Salvador, de Santa Isabel i de la Mare de Déu del Remei. És coneguda popularment per la festa del carrer de la ceba perquè, segons manifestacions d’alguns veïns, al cantó que formaven el carrer de Ramón i Cajal i el carrer de la Mare de Déu del Remei hi havia un magatzem de cebes. 

La festa inicia amb el trasllat de la imatge des del Patronat fins el c/Ramon i Cajal. Durant el tot el dissabte es realitzen diferents activitats programades al MIRA’M i finalitza amb un sopar popular al parc Tirant i Carmesina amb ball popular. El diumenge, amb la missa i l’acompanyament de la imatge fins al Patronat pel matí i el concert tradicional de l’AAMC al parc Tirant i Carmesina. 

La Font Turismo
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.